Jak przygotować dobry folder reklamowy?
Pomimo dużej popularności spotów audiowizualnych oraz reklam w internecie wciąż niesłabnącym zainteresowaniem cieszą się podstawowe formy reklamy. Jedną z nich jest folder reklamowy, który składa się z kilku stron materiałów ofertowych lub promocyjnych. Jego projekt ma przyciągać uwagę, wyróżniać markę na tle konkurencji oraz zapadać w pamięć. Co powinno cechować dobry folder reklamowy? Czego nie może w nim zabraknąć? Poznaj nasze wskazówki.
Niebanalna szata graficzna
Tym, co najbardziej zwraca uwagę, jest oczywiście wygląd folderu. Nie wszyscy potencjalni klienci, którzy trzymają w rękach materiał reklamowy, zagłębiają się w jego treść. Każdy z nich jednak z pewnością pobieżnie go przegląda. Przedsiębiorca ma wówczas kilka sekund na to, by zainteresować klienta ciekawymi grafikami i zdjęciami. Zdobycie jego zainteresowania jest pierwszym krokiem do sukcesu i w wielu przypadkach pociąga za sobą dalsze zapoznanie się z treścią. Przy tworzeniu folderów trzeba zatem wykazać się kreatywnością i wyczuciem smaku, zwłaszcza w doborze kolorów i detali. Materiał musi być estetyczny i czytelny, ale i również dopasowany do profilu prowadzonej działalności.
Chwytliwe treści dopasowane do grupy docelowej
Dobry folder reklamowy poza stroną wizualną powinna wyróżniać merytoryka. Treści muszą być skierowane do konkretnego odbiorcy. Z tego powodu przed stworzeniem materiału reklamowego koniecznie należy ustalić grupę docelową. Podstawą jest niebanalne, łatwe do zapamiętania hasło reklamowe. Pozostałe treści muszą być skondensowane. Powinny eksponować najważniejsze cechy marki oraz w jak najbardziej zrozumiały dla odbiorcy sposób przedstawiać ofertę. Nie ma mowy o długich blokach tekstowych. Dobrze sprawdzają się za to przejrzyste wyliczenia lub podkreślenia.
Wysoka jakość wydruku
Ostateczna jakość folderu reklamowego zależy od wydruku. Z tego powodu należy korzystać z usług poligraficznych profesjonalnych firm, które dysponują nowoczesnym sprzętem i wysokiej jakości materiałami. Z ich pomocą folder nie tylko zachwyci estetyką wykonania, ale np. dzięki metodom uszlachetniania papieru będzie odpowiednio zabezpieczony przed zniszczeniami. Jedną z takich firm jest np. POL-DRUK.
-
Adres
43-300 Bielsko-Biała
ul. Partyzantów 21 -
Telefon
+48 33 816 80 70
+48 601 695 156 -
GODZINY
pon.-pt.: 8:00 - 16:00
sobota 9:00 - 13:00 - do odwołania w soboty firma nieczynna. -
E-mail
poczta@pol-druk.pl