43-300 Bielsko-Biała | ul. Partyzantów 21

pon.-pt.: 8:00 - 16:00 | sobota 9:00 - 13:00 - do odwołania w soboty firma nieczynna.

+48 33 816 80 70


Dlaczego warto zainwestować w druk ulotek reklamowych?

Ulotka to jedna z najpopularniejszych form reklamy bezpośredniej. Mimo że obecnie znaczna część działań reklamowych została przeniesiona do sieci, klasyczne formy informowania o produktach i usługach wciąż okazują się skuteczne. Inwestycja w ulotki reklamowe jest dobrym rozwiązaniem dla większości branż.

Sprawdza się zarówno w przypadku rozwijających się firm, które chcą poinformować konsumentów o swoim istnieniu, jak i również tych, które utrzymują się na rynku od lat, ale chcą poszerzyć grono klientów lub poinformować ich o wprowadzonych zmianach. W czym tkwi potencjał ulotek? Sprawdzamy poniżej.

Ulotki reklamowe – dlaczego nie warto z nich rezygnować?

Potencjał ulotek tkwi przede wszystkim w bezpośredniości przekazu. Na wydrukach można umieszczać wiele kluczowych informacji, które zwracają uwagę na produkt i samą markę. Poza tym wydrukowane treści reklamowe można dostarczyć do konkretnych grup docelowych. Kolportaż ulotek jest praktycznie nieograniczony. Materiały można zostawiać w punkach usługowych, w galeriach handlowych czy na dworcach. Ponadto można je też bezpośrednio rozdawać klientom lub umieszczać w ich skrzynkach pocztowych. Dzięki temu informacje o produktach bądź usługach bez przeszkód docierają do osób, które faktycznie mogą wykazywać nimi zainteresowanie.

Co więcej, atrakcyjna forma ulotki przyciąga wzrok i błyskawicznie wywołuje reakcję u odbiorcy. Nawet jeśli taka forma reklamy nie przekona konsumenta do zakupu, z pewnością pozwoli marce zaistnieć w jego świadomości. Dużą zaletą ulotek jest również stosunkowo niski koszt ich produkcji. Drukowanie ulotek w Bielsku-Białej oferuje nasza firma POL-DRUK. W krótkim czasie tworzymy tanie materiały reklamowe, które docierają do szerokiego grona odbiorców. Należy jednak pamiętać, że skuteczność tej formy reklamowej zależy od atrakcyjności projektu ulotki oraz jakości wykonania. Nieczytelne, niczym się niewyróżniające treści nie przekonają konsumentów, za to chwytliwe hasła i oryginalne grafiki szybciej zwrócą ich uwagę i zostaną zapamiętane.

Wróć