43-300 Bielsko-Biała | ul. Partyzantów 21

pon.-pt.: 8:00 - 16:00 | sobota 9:00 - 13:00 - do odwołania w soboty firma nieczynna.

+48 33 816 80 70


Co powinna zawierać dobra broszura reklamowa?

Mimo że coraz więcej działań promocyjno-reklamowych przenosi się do sieci, wciąż niesłabnącą popularnością cieszą się broszury reklamowe. Ulotki rozdawane w punktach sprzedaży czy podczas eventów promocyjnych stanowią skuteczny produkt marketingowy.

Ich zadaniem jest zainteresowanie klienta produktem lub usługą, a w konsekwencji tego nakłonienie do działania, czyli np. zakupu. Aby broszury mogły pełnić swoje funkcje, muszą być jednak właściwie przygotowane. Sprawdź, jakie informacje powinny zawierać oraz dowiedz się, co świadczy o ich atrakcyjności.

Jak przygotować atrakcyjną dla klienta ulotkę?

Broszura reklamowa w pierwszej kolejności musi zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Z tego powodu kluczowe znaczenie ma jej estetyka. Rozmiary ulotki, grubość oraz kolorystyka papieru to z pozoru najmniej istotne elementy. W praktyce jednak takie detale świadczą o atrakcyjności nośnika reklamowego. Równie ważna jest też jakość wydruku. Wysokiej jakości wydruk broszur w Bielsku-Białej zapewnia firma POL-DRUK. Oprócz tego, jeśli chcesz stworzyć atrakcyjną broszurę:

  • zamieść w treści informacje o firmie, podając jej nazwę, adres, dane kontaktowe oraz dodatkowo stronę internetową i media społecznościowe. Nie zapomnij też o logotypie firmy,
  • poinformuj o usłudze lub przedstaw produkt w taki sposób, by potencjalny klient wiedział, jakie korzyści przyniesie mu skorzystanie z tej oferty. W tym przypadku nie wymieniaj wszystkich benefitów. Skup uwagę klienta na konkretnej korzyści. Przy czym pamiętaj, by tekst był prosty, krótki i jednoznaczny. Klient nie może się domyślać, czego dotyczy oferta, takie informacje musi znaleźć w treści,
  • dostosuj język tekstu do grupy docelowej. Bez określenia potencjalnych odbiorców, nie stworzysz perswazyjnej treści,
  • wymyśl chwytliwe hasło, które wskazuje na zaletę produktu lub usługi, a jednocześnie jest łatwe do zapamiętania. Dobry slogan obiecuje konkretną korzyść i wywołuje skojarzenia z marką,
  • zaprojektuj oryginalną szatę graficzną spójną z logotypem firmy i nawiązującą do produktu bądź usługi. Projekt musi być niesztampowy i niepowtarzalny. Nie może być kopią, gdyż przywłaszczenie cudzego pomysłu jest złamaniem prawa.

Wróć